Flexmail logo
  • Marketing
    • Email marketing
      Slimme e-mailmarketing
      Emails in 1-2-3
    • Automation
      Automatische mailflows
      Bouw gepersonaliseerde scenario's
    • CRM
      Marketing CRM
      Persoonlijke mails op grote schaal
    • Reports
      Real-time rapporten
      Dataverrijking voor iedereen
    • Interests
      Interesses
      Stuur mails die boeien
    • Forms
      Formulieren en enquetes
      Verzamel feedback
    • Integrations
      Integraties
      Connecteer je favoriete tools
    Snel overzicht van het Flexmail Platform
    Ontwerp mails op jouw maat en leer van de juiste resultaten
    Arrow icon
    Marketing
    • Slimme e-mailmarketing
    • Automatische mailflows
    • Marketing CRM
    • Real-time rapporten
    • Interesses
    • Formulieren en enquetes
    • Integraties
    • Transactionele e-mail
  • Transactioneel
  • Prijs
  • Resources
    Email marketing
    Masterclass
    Schrijf je in en ontvang 5 weken lang elke week een nieuwe les
    Integrations
    Downloads
    Templates en downloads die jouw e-mails beter maken
    • Email marketing
      Blog
    • Automation
      Webinars
    • Integrations
      Cases
    • Integrations
      Krijg support
    Resources
    • Masterclass
    • Downloads
    • Blog
    • Webinars
    • Cases
    • Krijg support
  • Partners
InloggenProbeer het gratis

“It’s a salesting”, wat?

Anneleen Scheepers
11-08-2019 • 
Leestijd is ongeveer 4 minuten
Share via EmailShare on FacebookShare on X
PowerPoint presentatie en spreker op conferentie
    “It’s a salesting”, wat? Nee, het blijkt geen typefout te zijn maar de essentie van Revenue Boulevard. Op 26 februari waren mijn collega’s sales en ik aanwezig op dé conferentie die de focus legt op de convergentie van sales en marketing. Helemaal klaar om onze activiteiten te laten samensmelten of toch om de nodige kennis en inzichten hierover te vergaren.
    Wanneer je denkt dat je de meest opvallende quote (of visie, het is hoe je het bekijkt) al gelezen hebt in de titel dan heb je het mis. Een dag vol keynote sprekers en praktische workshops levert wel meer op dan één enkele opvallende quote om te vermelden. Ik deel dan ook graag de woorden, concepten en visies die mij geïnspireerd hebben.

    Betekenisvolle woorden

    Hier geen betekenisloze woorden maar een opsomming van de woorden die zo goed als door iedere keynote spreker zijn uitgesproken.

    • Waarde
    • Vertrouwen
    • Personalisatie
    • Emotie
    • Proces
    • Passie
    • Verandering
    • LinkedIn
    • Expert
    • Meetbaar
    Dit zijn losse woorden die verwerkt in je e-mailmarketing strategie veel kunnen betekenen.

    Gratis E-mailmarketing Masterclass

    Gratis E-mailmarketing Masterclass

    Ontdek doorheen 5 modules hoe je e-mailcampagnes opzet waarmee je elke keer je doel behaalt.

    Start vandaag

    Verrassend interessante concepten

    • Marketing & Sales Automation Automation Automation is nog steeds een hot topic dat vaak herhaald werd door meerdere sprekers. Marketing Automation is een perfecte aanvulling op je sales strategie. Hieruit volgt dan ook het concept Marketing & Sales Automation. Het is de ideale manier om (potentiële) klanten te binden aan je bedrijf en doorheen de customer journey heen te “helpen”. En dit vaak door het gebruik van geautomatiseerde systemen zoals Flexmail. Met Flexmail kan je je (potentiële) klanten het juiste bericht op het juiste moment bezorgen.
    • “The Internet of Women” Simpelweg uitgelegd? Emotie, emotie, emotie.
    • Social Selling Nog een concept dat haar populariteit blijft behouden? Social Selling, de kunst om (potentiële) klanten naar je toe te laten komen. Hoe? Door online kennis te delen via de kanalen waarop je (potentiële) klanten zich bevinden en de interactie met hun aan te gaan. Jij, als expert, staat als personal brand centraal in dit proces. Voorheen ging men er vanuit dat enkel LinkedIn hiervoor het gepaste medium was. Maar dat is echter minder waar. Naast de populaire sociale mediakanalen, is ook e-mail een zeer geschikt social selling kanaal. Goed nieuws dus voor jou als Flexmailgebruiker!
    • North Star Metric Bij het horen van dit concept viel ik volledig uit de lucht. De North Star Metric meet de kernwaarde van je product die je aan je klanten levert. Voor mij het meest verrassende concept op Revenue Boulevard. Waarom? De revenue is geen North Star Metric.

    Verschillende visies maken verschillende quotes

    Verschillende sprekers met verschillende visies met één krachtig concept voor ogen: sales en marketing vormen samen de nieuwe revenue machine. Dit zorgde niet enkel voor inspirerende woorden maar ook voor ludieke maar steeds betekenisvolle uitdrukkingen.

    • “If it doesn’t add value, it’s waste” – Henry Ford (geciteerd door Danny Devriendt)
    • “It’s a salesting” – Carlo van Tichelen
    • “Shoot for the heart” – Hans smellinckx
    • “Do the basics right instead of going for shiny objects” – Hans Smellinckxv
    • “Dear sales, you are a marketeer” – Sarah Vandewoude
    • “Dear marketeer, you are a sales” – Sarah Vandewoude
    • “80% of LinkedIn users are lurkers” – Jenny Björklof
    • “WTF is just What The Fuck” – Renout Van Hove
    • “Social selling is not just LinkedIn” – Mic Adam
    • “Now you can surf the wave in the sea of rejections” – Michael Humblet
    • “May the sales be with you!” – Michael Humblet
    • “We are all heroes” – iemand in het publiek
    Omdat ook wij, marketeers, keuzes moeten maken, kon ik niet aanwezig zijn bij iedere keynote spreker. Jammer maar helaas moet ik wachten tot volgend jaar om meer inspirerende woorden, concepten en visies met jou te kunnen delen.

    Klaar om Flexmail uit te proberen?

    Klaar om Flexmail uit te proberen?

    Ontwerp mails op maat van jouw behoeften, bereik je doelgroep en leer van de juiste resultaten.

    Probeer het gratis

    Gerelateerde berichten

    Interne communicatiestromen: de rol van e-mailmarketing en andere kanalen
    GUIDE
    25-01-2024
    Interne communicatiestromen: de rol van e-mailmarketing en andere kanalen
    Leestijd is ongeveer 18 minuten
    Voorbeeld e-mail met een goede welkomstmail
    GUIDE
    18-01-2024
    10 effectieve manieren om je publiek te segmenteren
    Leestijd is ongeveer 22 minuten
    Wat zijn transactionele e-mails? Spoiler; het zijn belangrijke!
    GUIDE
    23-11-2023
    Wat zijn transactionele e-mails? Spoiler; het zijn belangrijke!
    Leestijd is ongeveer 12 minuten

    E-mail tips missen?
    Niet met Flexmail.

    E-mails die van jou een betere e-mailmarketeer maken*.
    Schrijf je in en ontvang onze beste content in je mailbox.

    *Gebaseerd op onwetenschappelijk maar kei accuraat onderzoek
    Flexmail logo
    Email marketing
    made easy
    • NL
    • EN
    • FR
    • DE
    Platform
    • E-mailmarketing
    • Drag & Drop builder
    • Automation
    • Integraties
    • Prijs
    • Flexmail versus Mailchimp
    • Flexmail versus MailerLite
    • Ons product
    Flexmail
    • Over ons
    • Jobs
    • Partners
    • Privacy policy
    • Anti-Spam Policy
    • Algemene voorwaarden
    • Cookie Statement
    • Acceptable use policy
    • Data processing Agreement
    • Generatieve AI policy
    Leren
    • Blog
    • E-mailmarketing Masterclass
    Ondersteuning
    • Contact
    • FAQ
    • Training
    • Help documentatie
    • Voor developers
    • Status
    FacebookLinkedInXInstagramYouTubePinterest
    Copyright ©2025 Flexmail nv
    Alle aangeduide prijzen zijn exclusief btw.
    ISO-27001 logo
    ISO-27701 logo
    IaBelgium logo
    Feweb logo
    BTW BE0835 786 642
    Jaarbeurslaan 29 bus 31, 3600 Genk