Ik heb een vraag over...
Alle vragen beantwoord over onze abonnementen en facturatie
Een contact bij Flexmail komt in praktijk overeen met een e-mailadres. Je betaalt je abonnement dus op basis van het aantal opgeladen e-mailadressen in je database. In ons prijzenbeleid gaat het nog specifieker over actieve contacten. Uitgeschreven en verwijderde contacten tellen dus voor alle duidelijkheid niet mee.
Met de Flexmail abonnementen mail je in principe onbeperkt. We berekenen je prijs dus enkel op basis van het aantal actieve contacten in je account. Er is dus geen limiet verbonden aan het aantal mails dat je per maand mag sturen.
Upgraden kan je op elk moment in je facturatieperiode. Het resterende bedrag wordt dan verrekend. Je nieuwe abonnementsperiode gaat in op de dag van je upgrade.
Contacteer sales@flexmail.be of klik op de bestelknop in je demo account. Zo gaat er geen informatie verloren die je al toegevoegd had.
Een abonnement verzekert je van een vast budget en geen extra onverwachte of verborgen kosten. Zo voorkom je dat je voor verrassingen staat wanneer je bijvoorbeeld extra mails zou moeten sturen of wanneer je automatische opvolging ineens populairder wordt.
Je kan je abonnement op elk moment opzeggen. Hierdoor zal je abonnement dus niet automatisch verlengd worden op het einde van de periode. Je actieve periode is reeds betaald, dus je kan tot de laatste dag nog van je account gebruik blijven maken. Je kan met andere woorden steeds stopzetten tot de laatste dag van je laatste facturatieperiode.
Welke manier van betalen je ook kiest, je hebt onmiddellijk toegang tot het platform. Kies je voor betalen met Mastercard, dan kan je onmiddellijk verzenden. Kies je voor betalen met overschrijving, dan kan je verzenden wanneer we de betaling hebben ontvangen.
Nee, een plotse verhoging van je mailfrequentie gaat niet ineens voor meer kosten zorgen. We houden enkel rekening met het aantal actieve contacten in je account. Je kan de verschillende staffels terugvinden op de prijzenpagina van onze website of op het besteloverzicht in je account.
Dat kan uiteraard. Via onze gratis testaccount kan je 30 dagen lang onze verschillende features proefdraaien en 200 gratis mails sturen. Doe je liever een grotere test? Contacteer ons dan, dan bekijken we samen de mogelijkheden.
Toch iets anders nodig?
Training
Wil je Flexmail grondig leren kennen of je kennis van specifieke onderdelen uitbreiden? Of we werken samen met je team rond jouw strategie. Kan perfect met onze opleidingen.
Hulp nodig?
We gaan graag met je aan de slag!
+32 89 69 00 30