Doorgedreven segmentatie voor betere resultaten
Maak je e-mails echt relevant door ontvangers met dezelfde eigenschappen op te delen in specifieke doelgroepen. Dat kan gaan over locatie, gedrag, ingevulde formulieren, voorgaande interacties, of wat er voor jou op dat moment relevant is.
Verbeter je open en klik ratio
Bij Flexmail staat je ontvanger centraal. Losse lijsten en contactgegevens worden samengevoegd naar één e-mailadres. Dat betekent dat je vertrekt vanuit één grote database, waaruit je segmenten (doelgroepen) haalt en interesses toewijst. Zo leer je je ontvangers beter kennen. En kan je hen dus ook betere e-mails sturen.
Verkoop meer door je boodschap precies af te stemmen
Stel zelf nieuwe doelgroepen samen op basis van activiteit, contact data of interesses. Door de inhoud van je mails specifiek af te stemmen op de verwachtingen en noden van elke doelgroep, toon je content die écht relevant is voor hen. Wat maakt dat niet alleen de cijfers van je mailing verbeteren, maar dus ook van je website en verkoop.
Leer van je resultaten
Hoe meer mails je stuurt, hoe meer de interesses van je doelgroepen komen bovendrijven. Ontdek waar ze net wel of niet op klikken, en pas je strategie erop aan. Past je contact zelf zijn gegevens aan, of importeer je nieuwe e-mailadressen, dan worden je segmenten (en dus doelgroepen) meteen mee aangepast.
Succesvolle mails zijn relevant
Wijs interesses toe aan specifieke ontvangers op basis van je import, of laat het ons automatisch doen op basis van de links waarop ze klikken in je mails. Of laat je ontvangers zelf toe om zich in of uit te schrijven voor de topics waarin zij geïnteresseerd zijn.
Klaar om Flexmail uit te proberen?
Registreer je gratis testaccount en probeer onze features 30 dagen uit. Ontwerp interessante mails, bouw je doelgroepen op en stuur je contacten mails die inspelen op hun unieke situatie.