Mass mailing is dood

Segmentatie

Voor elke lezer wat wils.
Verdeel je contacten in verschillende doelgroepen. Als er een ontvanger de vooropgestelde criteria betreffende profiel en acties heeft, zal deze in het juiste segment geplaatst worden. Nieuwe inschrijvingen en geïmporteerde/toegevoegde contacten staan zo onmiddellijk op de juiste plaats, klaar voor actie!

Voorkeuren

Begin je pas of beschik je al over een grote database? Geen probleem; we geven je de tools om je database snel te laten aangroeien met nieuwe contacten. Haal het beste resultaat uit je verschillende touchpoints via dynamische opt-in formulieren.

Via het Preference Center kunnen je contacten zelf hun interesses of voorkeuren aangeven, of een keuze maken tussen je verschillende e-mailcommunicaties. Doordat je contacten op elk moment hun voorkeuren kunnen wijzigen, vermijd je uitschrijvingen en verbeter je je afleverbaarheid en verzendreputatie.

Dynamic
content

E-mail marketing wordt nog doeltreffender wanneer je campagnes perfect zijn afgestemd op je contacten. De krachtige Flexmail interface laat je toe je bericht te personaliseren met de contactgegevens die je reeds verzamelde, content alleen te tonen wanneer een contact voldoet aan bepaalde criteria of je content volledig in te vullen vanuit je database. Zo verstuur je campagnes die 100% geoptimaliseerd zijn op het klikgedrag en de noden van je contacten. Dynamic Content draait om ultieme personalisatie – op grote schaal.

Interesse
labels

Krijg een overzicht van de achterliggende interesses van je contacten door hun klikgedrag en acties in je automation campagnes in je contactbeheer op te slaan. Zo stel je automatisch nieuwe relevante doelgroepen samen, die je kan inzetten bij het lanceren van je campagnes, bij het segmenteren van je contacten en bij het personaliseren van de content in je e-mailberichten.