Flexmail trainingen

Blijf op de hoogte - leer bij en help jezelf door een opleiding te volgen


 

Marketing automation opzetten met de Flexmail Workflows

Marketing automation is tegenwoordig één van de belangrijkste trends binnen e-mailmarketing. Met de uitgebreide mogelijkheden van de Flexmail Workflows zet je eenvoudig je eigen geavanceerde marketing automation flows op. 

Onze consultants tonen je tijdens deze twee uur durende opleiding alle mogelijkheden van deze uitgebreide feature. Met behulp van voorbeelden ontdek je hoe je jouw strategie optimaal kan omzetten in Workflows. Zo optimaliseer je de opvolging van je contacten, bespaar je tijd en verhoog je je conversies en ROI. 

De Flexmail trainingen komen in aanmerking voor de KMO portefeuille. Meer info



 

Inhoud van de opleiding

  • Wat is marketing automation en wat zijn de voordelen van de Flexmail Workflows?
  • In welke situaties kan je gebruikmaken van de standaard flows van Flexmail?
  • Bepalen van specifieke doelgroepen met acties en startparameters
  • Automatisch SMS- en e-mailcampagnes versturen naar je contacten
  • Interne meldingen versturen wanneer een contact een bepaald stadium bereikt
  • Scenario’s uitsplitsen met wacht- en voorwaardeblokken
  • Contactinformatie, interessegroepen en voorkeuren bewerken op basis van acties en triggers
  • Resultaten optimaliseren door verschillende scenario’s te combineren
 

Voor wie is deze training geschikt?

Marketeers die hun e-mailmarketing strategie naar een hoger niveau willen tillen met marketing automation. 

 

Praktische opleidingsinformatie

  • Opleidingsduur: 2 uur
  • Voor deze training is het gebruik van een eigen laptop niet vereist
  • Deze opleiding wordt één keer per maand georganiseerd in het Flexmail hoofdkantoor in Genk

De kostprijs voor deze groepsopleiding bedraagt € 150,- (excl. BTW) per persoon.



  • Je kunt uitgebreide marketing automation scenario’s opzetten in Flexmail
  • Je weet hoe je je campagne moet afstemmen op verschillende doelgroepen
  • Je weet hoe je de acties en parameters kan gebruiken om de juiste flow te voorzien
  • Je weet hoe je de conversie van je campagnes kan optimaliseren met automation
  • Je leert welke aspecten bijdragen aan een doeltreffende opvolging
  • Je kunt een automation rapport lezen om je workflow te optimaliseren